Cooltofit Clinic
page-title-bg

SSS

Coolsculpting yağ azaltma işlemi, hedef bölgelerde istenmeyen yağları olan kişiler için özel olarak tasarlanmıştır.1,2 Kilo verme amaçlı cerrahi işlemlerin aksine (örn. mide bypass'ı), Cooltofit işlemi obez kişiler için bir kilo verme çözümü değildir.3 Cooltofit işlemi için uygun adayların belirli yerlerinde, gözle görülebilen ve kurtulmak istedikleri yağ kitleleri bulunmalıdır.4 Çok sayıda insan liposakşına alternatif olabilecek cerrahi olmayan bir yöntem istemektedir.4,5 İlk adım olarak, Cooltofit uzmanınızla sizin için uygun bir yöntem olup olmadığını konuşmalısınız.

Coolsculpting işlemi herkese uygun değildir. Eğer kriyoglobulinemi, soğuk aglutinin hastalığı ya da paroksimal soğuk hemoglobinüriniz varsa Cooltofit işlemi size uygun değildir. Coolsculpting işlemi obezite tedavisi değildir. Coolsculpting işlemine uygun olup olmadığınızı mutlaka doktorunuza danışın.

Çene altı, uyluk, karın, kanat bölgeleri, sütyen boğumları, sırt yağı, popo altı (muz kıvrımları) ve üst kol bölgelerinde bulunan gözle görülür yağ kitleleri Coolsculpting işlemi ile tedavi edilebilmektedir.1,2,7-17 Uzmanınız, vücudunuza ve kişisel hedeflerinize uygun olan kişisel tedavi planınızı hazırlayacaktır.

Evet, Cooltofit işlemi çene altındaki görünür yağları tedavi edilebilir. Çene altındaki yağların dondurularak yok edilmesi işlemi, vücudun diğer bölgelerine (örn. karın, kanatlar, uyluklar) uygulanan Cooltofit işlemi gibi tolere edilmektedir. Çene altına Cooltofit tedavisi uygulanan hastalar sadece 2 ziyaretin ardından gözle görülür sonuçlar alabilmektedir.

İşlem uygulanan yağ hücreleri kristalleşirler (donarlar), yıkıma uğrarlar ve doğal süreçlerden geçerek vücuttan atılırlar. Söz konusu yağ hücreleri vücuttan geri dönmemek üzere atılmaktadırlar.

Cerrahi olmayan yağ azaltma tedavileri alanında dünya lideri olması nedeniyle, Cooltofit’in güvenlik ve etkililik profili sağlam kanıtlara sahiptir. Cooltofit sistemleri, sabit güvenlik önlemleriyle birlikte tasarlanmış olan kontrollü dondurma cihazlarıdır. Derinin aşırı soğuduğu algılandığında sistem otomatik olarak kapatılacaktır.

Dondurma işlemi başladığında ilk birkaç dakikada aşırı soğuk hissetmeniz normaldir. Bu his zamanla kaybolur. Vakum uygulanan bazı aplikatörlerde çekme hissedebilirsiniz. Tedaviden sonra yaklaşık 2 dakikalık masaj süresincebiraz karıncalanma hissedebilirsiniz Hastalar tedaviden sonra günlük normal yaşamlarına genellikle geri dönebilmektedirler.

Coolsculpting uygun olup olmadığınıza karar vermeden önce, ilk konsültasyon sırasında doktorunuz sağlık durumunuzla ilgili sorular soracak. Eğer kriyoglobulinemi, soğuk aglutinin hastalığı ya da paroksimal soğuk hemoglobinüriniz varsa bu durumu mutlaka söylemelisiniz; eğer bu sağlık sorunlarından herhangi biri sizde varsa bu durumda size Cooltofit işlemi kesinlikle uygulanmamalıdır.

Coolsculpting uzmanınız, kişisel hedeflerinize ulaşmanız için gereken size özel tedavi planını hazırlayacaktır. Coolsculpting tedavinizin süresi, her ziyarette tedavi edilen vücut bölgelerinin sayısına bağlı olarak değişecektir.En son teknolojiye sahip olan Cooltofit ile hastalar 60 dakikada tedavi edilebilmektedirler. Vücudunuzda birden fazla bölgede istenmeyen yağlar varsa, ancak zamanınız kısıtlıysa, birden fazla Cooltofit sistemiyle tedavi uygulanabilmektedir. Doktorunuz söz konusu işlem için uygun olup olmadığınızı size açıklayacaktır. Hedeflerinize ulaşmak için gereken ek tedavilerin tarihlerini doktorunuzla birlikte belirleyebilirsiniz.